Gästebuch

 

Sarah Sponar

SOFIA! Du bish supper danke für di mega tolle augebraue!!!!! Du machsches supper!!
Bis bald! Lg

Despi Mantadakis-Pavlidis

Liebe Sofia
Gratulation zur super gelungenen Homepage! Sieht wirklich wirklich toll aus! Gefällt mir super gut 
Filagia Despi

Flebi Bibi

Hoi Sofia, ich gan ja mitem Sämi id Stadt wode gliich Name hät wie du.. *megalach*
Hoffentlich chunt alles guet und suscht isch au gliicht.
Grüessli gäll, bibi

Janna Petros

Hallo Sofia
I ha der jo no gar nöd zu dinere Homepage gratuliert.Häsch ganz schöni Bilder dine. Masch schöni Nägel! Ta koritsia su kala ine? I wünsch der alles gueti für dini Zuekunft.Xeretismata. Polla Filakia Janna

Lamprini Kalpaxidis

Ela Kukli. Ich wünsche dir alles gute für deine Zukunft, zur Geburt deines zweiten Kindes nur das Beste. Glück und Gesundheit für deine Familie und das neue Mitglied. Das du perfekte Nails machst muss ich ja nicht wiederholen. Kiss

Helena Bühlmann

Guete Abig Sofia. Ich wot mich uf dem Weg namal bedanke bi dir für dini gueti Arbet. Han sehr freud a mine neue Nägel. Gsend gar nöd us wie Gel-Nägel. Bin mega happy das ich dich gfunde han. Bis bald, freu mich scho hüt uf deh nögsti Termin.GLG Helena

Yasmin Yasmin

so also jetzt mues ich mich au verewige :) HOIII SOFIA.. du bisch die best.. nöd nur will du die schönse Nägel machsch, sondern wills jedesmal mega witzig isch mit dir über Manne lästere ;)
PS: dini neue Frisur staht dir hammer mässig. Jetzt gsehsch eifach no geiler us ;) bis im September. Filakia Yasmin

Meret Boxler

liebi Sofia. bevor ichs vergiss: du machsch fantastisch schöni Nägel. Ehrlich! Danke.
und: ich wünsch der prächtig griechischi färie. bis glii.
Meret - radio

Sandra Kieser

Hallo Sofia. Möchte mich nochmals ganz herzlich für Deine professionelle Arbeit bedanken. Du machst Deinen Job mit Liebe und Freude und das wirkt sich auch auf Deiner Arbeit aus. Freue mich schon auf unseren nächsten Termin.
Liebe Grüsse und bis bald Sandra

PS.: Habe gesehen das du auch Zehennägel machst... würde ich auch sehr gerne machen, sieht sehr gepflegt aus. Melde mich noch bei dir :-)

Saida Notarfrancesco

hey bella! ich ha grad xse dasi mich garnoni ver-eewiget han uf dinere page. hehe das mues natürli scho si gäll ;) finde voralem dfarbe uf dinere page super, chunt guet daher (mir händ ja mal drüber gret, wäg mim brüeder und so hehe weisch no). find di übrigens absolut e cooli frau, bliib so wied bisch! schmatzi

Natalie Beautiful Nails

Hallo

finde Ihre HP sehr gelungen, schöne Farbkombi :-)

auf einen Besuch freuen wir uns.

lg Beautiful Nails Shop
http://www.beautiful-nails.ch

Corinne Coco

Ciao Sofia!

Ich hans au endlich mal gschafft! Super schöni Homepage! Echt cool! :)
Freu mi uf hüt Abig!
Grüessli Corinne

Sandra Belucci

Ciao bella. Habe es auch geschaft auf deiner Homepage zu gehen. Kompliment! Ist sehr übersichtlich und auch die Fotos sind der Hammer. Die Farben gefallen mir auch. Das ich mit super schönen Nägel rumlaufen darf habe ich dir zu verdanken. DANKE BELLA! Ich will auch nicht mehr auf dich verzichten. Alles gute für die Zukuft und bis bald. SCHMATZ Sandy

Rosi Lenger

Hallo Sofia.Für das Jahr 2008 nur die besten Wünsche. Weiterhin gute Geschäfte. Dein neuer Arbeitsort ist sehr schön. Du passt sehr gut in diesen Laden rein und wie ich gemerkt habe fühlst du dich da auch sehr wohl. Über deine Arbeit kann ich auch nur das Beste sagen. DIE PERFEKTIONISTIN IN PERSON! :-) Freu mich auf unseren nächsten Termin. LG ROSI

Michèle Büchi

Hoi Sofia.. Hey dini Homepage isch eifach deh Knüller!! Mega grosses Kompliment. Über dini Arbet mues mer au nöd viel säge, dini Fotene und dini Ergebnis sprechet für sich.. Du machsch eifach die schönste Nägel überhaupt! Hoffe du blibsch "eus" als dini Chundschaft uf ewigs treu und ich freu mich jedesmal wieder uf de Termin bi dir... Für Zuekunft nur s'Beste, Grüässli Michèle

Anita Kraus

Hoi Sofia. Wünsch dir au e guets neus Jahr. Hoff du häsch es schön gha in Athen, aber dah han ich kei bedenke so wie ich dich kenne. Mini Nägel händs au guet überstande nach 6 Wuche.. deh Hammer hät ich würkli nöd denkt! Bis am Samstig. Freu mich uf dich. Küssli

Janine Kurath

Hoi Sofia

Danke, dassi sganze 2007 immer schöni Negel ka han.:O) das rettet scho vill und isch nur dich möglich xi :O)
Du machsch din Job super und ich wünsch der namal schöni Festtäg und en guete Rutsch is neue Jahr.

Küssli Janine

Ursi Kaufmann

Hoi Sofia. Dini Homepage isch dir glunge. Gratulation!!!!
Mini Händ han ich au entdeckt. Cool. Häsch aber würkli mega föteli gmacht. Häsch es Aug für schöns und natürli stalent!!! Alles liebi und gueti für Zuekunft. Gueti Gschäft wünsch ich dir vo ganzem Herze. Gruess Ursi

Sandra Steinmann

Hallo Sofia. Dein neuer Arbeitsplatz ist sehr schön. Du passt sehr gut in diesen Laden rein und man sieht es dir an das du dich da wohl fühlst. Freu mich auf unseren nächsten Termin. Schöne Ferien, schöne Weihnachten und rutsch gut rüber. Nur das Beste für das Jahr 2008. Küsschen Sandra

Pontios Kalpax

Giasu koumbara

Epitelos wrika tin ore na do tin selida sou. orea selida.
kali epitixia sto melon.

Kalpax

Jolanda Bart

Hallo Sofia. Seit 2 Tagen bin ich wieder da, meine Reise war der Hammer. Es gibt vieles zu erzählen! Jetzt freue ich mich die Nägel wieder bei dir zu machen, denn ich finde das Du die besten Nägel machst weit und breit. Deine Homepage ist dir wirklich gelungen. GRATULATION!! Also süsse wir sehen uns ja bald wieder, freue mich auf Dich. Küsschen Jolanda

Carla Roth

Liebe Sofia

Wurde von einerArbeitskollegin auf Sie aufmerksam! Ihre Homepage ist sehr professionell gemacht!

Herzlicher Gruss

Carla Roth

Sandra Kraus

Hoi Sofia. Kompliment, sehr STARK deine Homepage. Gut Beschrieben und gute Bilder.. deine Qualität kann man nicht übersehen. Komme sehr gerne zu Dir!!! Bis bald LG Sandra

Silvia Furrer

Hoi Sofia. Muss zugeben deine Page ist stark. Hab mich auch entdeckt in der Galerie... sieht gut aus :-) ! Auch die anderen Fotos sind der Hammer. Du bist die BESTE. Kussi Silvia

Caro De Biasio

Ciao Sofia. Gratulation!!!! Dini Homepage isch dir würkli glunge. Es isch immer sehr amüsant bi dir.. du bisch es sehr sympatischi, ufgstellti und sehr e ehrlichi person. T'nägel sind eifach jedesmal perfekt.. und din Schmuck deh Hammer, chume jedesmal komplimment über :-) Bis bald.. Bacio Caro

Cristina Hauser

Ciao bella. Sieht echt stark aus deine Homepage! Ich komme auch sehr gerne zu Dir.Die Nägel sehen immer so natürlich aus. Was machen wir das nächste mal? :-)Ich weiss ich weiss, ich muss gar nichts sagen, du hast immer die richtige Lösung. Bis bald bella. Küssli Cristina

Larissa Larissa

Hi Sofia. Deine Webseite ist stark. Übersichtlich und organisiert, so wie du auch bist! :-) Deine Mühe, Geduld, die Genauigkeit, Deine fröhliche und aufgestellte Art zeichnen Dich aus. Bleib so wie Du bist und mach weiter so..Küsschen Larissa

Brigitte Schmid

Liebe Sofia, kompliment für deine Arbeit. Du machst die schönsten Fingernägel auf dem Platze Zürich!
Kiss Brigitte

Ruth Schmid

Hoi Sofia. Dini Website isch deh Hammer. Mini Nägel werdet wieder mega bewunderet.... hesch recht, rot isch geil.. han scho viel komplimment übercho.. und tmanne chönd sich kumm erhole :-) freu mich hüt scho wieder uf deh nögschti Termin.küüüüüssli Ruth

Bettina Belllmont

hey sofia
zerscht mal herzlichi gratulation zu dinere schöne website.
sie isch würkli glunge...es het würkli alles, eifach
dä hammer :o) mach wiiter so.

liebi grüessli und na e schöne wuche :)
bettina

Jolanda Blättler

Hoi Sofia. Dini Website isch dir mega glunge. T'Föteli sind hammer. Häsch echt gueti Idee gha... häsch recht gha mini sind würkli au guet usecho :-) Du häsch es mega im Griff. Chume sehr gern zu dir! Liebe Gruess Jolanda

Maria Lugiano

Ciao Sofia. Kompliment, dini page isch dir glunge 1A!

Warum ich zu dir chume isch eigentli ganz eifach. Du machsch nöd nur die absolut besti Nägel du bisch au e sehr sympatischi power women, immer ufgstellt und mit emene smile, en richtige Ufsteller. Chume sehr gern zu dir. Bis am Samstig, freu mich.. kussssssii Mari

Silvia Barbaro

Ola Sofia. Gratuliere zur gelungenen Homapage. Die Fotos sehen sensationell aus, auch meins ist wirklich gut geworden, obwohl wir nicht so viel Zeit hatten :-) Du bist einfach ein Naturtalent das muss man dir lassen. kuss Silvi

Patricia Schenk

hoi sofia. häsch würkli e super page!! und ich bin au no druf:-) ich chume immer gern zu dir, wills immer no schön entspannend isch. usserdem machsch echt die beste nägel! ich freu mich scho ufs nächste bsüechli bi dir!
greez patricia

Monica Trachsler

Ciao Powerfrau :). Gratuliere zu dinere Homepage. Find ich guet das du jetzt au eini hesch. Das isch Zuekunft! Au ich dörf zu dine glückliche Kunde zähle. Han nie meh problem mit mine Nägel gha sit ich bi dir bin. Es sind immer alli dra und bis zum schluss no schön. Küssli Monica

Patrizia Orlando

Ciao bella. Als erstes gratuliere ich dir zur gelungenen Page. Hat wirklich style! Habe aber auch nichts anderes erwartet, kenn dich ja auch in der zwischenzeit gut :-) und wenn man die Nägel sieht die du machst erwartet man auch gar nichts anderes. Du bist für mich auch die beste, ja genau Leute eine Perfektionistin ist sie wirklich :-) MACH WEITER SO. Bis bald bella. Küssche Pati

Alexia Amberg

Hey sofia, dini fotene sind mega cool... sogar mis =) chume u gern zu dir,machsches super...liebs grüessli

Katrin Hilber

HALLO SÜSSE

Deine Homepage ist Dir wirklich gelungen. GRATULATION!

Die Bilder die Du gemacht hast sind sehr stark. Habe schon was gesehen was ich das nächste Mal machen möchte :-)

Ich persönlich kann Dich nur weiterempfehlen. Meine Nägel sprechen für DICH !

GRUSS KATRIN

Anita Anita

Hallo Sofia. Wow eifach mega dini Homepage. Sofia jede wo Dich no nöd kennt, weiss au nöd das du die absolut BESTE Nägel machsch. Ich mach ja mini Nägel scho sit 8 Jahr und han mehreri Nagelstudios usprobiert... bi Dir han ich genau das gfunde wo ich immer scho welle han. DÜNNI NÄGEL. Du bisch aber au e sehr sympatischi Person und ich freu mich jedesmal zu Dir zcho. Au wenn ich emal nöd guet druf bin Du findsch jedesmal öpis wo mich zum lache bringt. Es isch jedesmal sehr unterhaltsam bi dir. Mit Dir chamer eifach über Gott und die Welt rede. Blieb eifach so wie Du bisch und witterhin gueti Gschäft. Bis bald (bin ja gli wieder bi dir) freu mich :) Gruss Anita

Sandra Sandra

Ciao Sofia. Dini Homepage ist deh Hammer, han aber au gar nüt anderst erwartet vo Dir!! Genau so bisch Du, eifach en Perfektionist. Du häsch immer mega Geduld wenn du mini Nägel machsch und die Genauigkeit, so dünn und natürlich.. eifach nur PERFEKT! Du bisch eifach e mega sympatischi Person und nöd nur das du häsches voll und ganz im Griff! Sogar min Schatz bewunderet mini Nägel nach jedem Bsuech bi dir :-)
Wünsch Dir nur sbeste für Zuekunft, und denk drah verzichte chömer nüme uf DICH !!! Kussi Sandy :-)

Penelope Lioulioukis

Gia su Sofia. Dini noi Homepage gset guet us und isch profesionell gmacht. supppper! Wünsche dier witerhin vil Erfolg i dim Gschäft. Liebi Grüess Pinelopi.

Rahel Suozzi

Hey Spatzel,
Dini Page isch de Hammer!! Han aber ehrli gsait nüd anders vo Dir erwartet! Bin mich nume s'beschte gwohnt, schliessli lahn ich au nur Dich a mini Nägeli!! ;o)
Mach wiiter so! Isch genial! Ich surf jetzt no es bitzeli uf Dinere Page ume und hol mir neui Idee für min nächschte Termin bi Dir und George ..... de Guetschii söttsch
Du unbedingt endli iilöse!! Ich kenn öpert wo begeisteret hei cho isch, will sini Händ so richtig schön weich gsi sind .... und es gfallt au de Frau, wenn de Maa schöni weichi Händ hät .... wenn Du waisch was ich mein!! ;o))

Filakia pola
Rahel

georg & simone georg & simone

Hallo Sofia



Vorab Gratulation zur gelungenen Homepage, sieht mega guet us.


Ja ich weiss ich habe immer noch den Gutschein den ich noch bei dir einlösen sollte, ja du weisst ja wie es ist........... es treffen immer wieder viele verschiedene Faktoren aufeinander.
Nichts desto trotz, werde auch ich mal Zeit finden und bei dir im Nailstudio vorbeikommen (wie lange ist der Gutschein noch gültig? hoffe Lebenslang)
Auf jedenfall finde ich wenn die Simone nach einem Termin nach Hause kommt sehen Ihre Nägel immer sehr Interessant aus, die coolen Motive, Farben etc. der Hammer.



mach weiter so.


liebs grüessli, ta leme

Antonio Tzimpoukakis

Gia sou Sofia

Gratuliere zu deiner Homepage...sieht echt super aus!!

Wünsche Dir alles Gute und viel Erfolg bei deiner Arbeit

Ta leme:-)

Andonis T

Emila Ciric

hey mini chlini süessi;)
wow Kompliment dini Page esch jo de Hammer,passend zu dier!Wünsch dier no ganz vel Nägel du besch eifach die Best!
Kiss Emi

Lamprini Kalpaxidis

Hallo - Yeia sou

Meine süsse Sofia, deine Homepage ist dir echt gelungen.
Bravo. Mach weiter so. Da ich ja schon seit Jahren deine Kundin bin, muss ich noch was los werden.

Du machst die absolut BESTEN NAILS.

Alles gute noch für die Zukunft.
Kiss
Lampi

Jonathan Price

Hi Sofia,

bin ich der erste? Tolle Website Lady!! Ich freu mich für dich und wünsche dir weiter viel erfolg!!

All the best,
Jonathan
Nail Studio Sofia
Stampfenbachstrasse 159
8006 Zürich
Tel: 078 628 23 32